مرتضی پاشایی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مرتضی پاشایی
نوشته شده در دو شنبه 17 آذر 1393
بازدید : 635
نویسنده : امین صادقی






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
امیرحسین هاشم زاده در تاریخ : 1393/9/30/7 - - گفته است :
بفرست دااااا.
راستی تو کلش هستی به گوشیم اس کن

/weblog/file/img/m.jpg
امیرحسین هاشم زاده در تاریخ : 1393/9/22/6 - - گفته است :
سلام بر دوست صمیمی ولی دور...
ناوار نایوخ؟
تو مرند خوش میگذره؟
امین دلم واسه کارهای گروهی تنگ شده...
ولی امین من بعد از این مدت ازت یه خواهش کردم که عکساااااا رو بفرستی به جیملم نفرستادادی آخه این رسم دوستی؟؟؟؟؟؟؟
به به عکس ها رو نمی تونم بفرستم

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی احمدپور در تاریخ : 1393/9/19/3 - - گفته است :
سلام آقای صادقی چه خبر با درس ها چیکار میکنی
مرند جای خوبیه آیا؟
پاسخ:درس ها عالی ژیش میره فقط خیلی دلم تنگ شده واستون هیجا ماکو نمیشه
راستی اگه وبلاگی داری یا بقیه بچه ها دارن ادرسشو بده ببینم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: